vrijdag 16 mei 2008

kaboem

rommeldebommel... zo doen de wolkjes als ze ruzie hebben. en gisterenavond was het dikke ambras *shock*

ik ben niet snel bang van donder en bliksem, maar gisteren toch even wel :-S

rond half 6, ik sta in de keuken, ben aan het eten bezig. de kindjes zijn bij mij, in de verte staat de tv op en ineens... BANG PETS KABOEM... duisternis...

manmanman, ik had me toch wel en verschrokken hoor.
de buren bleken wél nog licht te hebben en ik was er nog meer niet gerust in... ben dan maar in de kledderende regen naar buiten gegaan om te zien of mijn dak niet in de fik stond ;-) niet dus :-D

dan maar even op papa gewacht en toen was er terug licht!!! Whoehoe :-D
ja, zelf aan diene elentriek komen :-S ben er niet zo scheutig op ;-)

later op de avond bleek dus wél een mankement te zijn aan de chauffageketel (aan hetzelfde stuk als enkele maanden geleden), toeval of niet? ik weet het niet...

Geen opmerkingen:

Marleen Box's Facebook profiel