zaterdag 7 juni 2008

kapaza

en de oude kasten had ik op kapaza gezet (de vitrinekast -die nog dienst deed- en de buffetkast -die al afgebroken was)...

Maximum 3 maanden hadden we het gegeven, dan gingen ze onverbiddelijk weg, kringloop, groot huisvuil, maakte niet uit, als ze maar WEG waren ;-)

Pff, ik was ze dus wel echt beu gezien he, en 's zaterdags werden de nieuwe kasten (2e reeks ;-)) opgehangen, de vitrinekast werd geledigd en maandag zou ik kringloop bellen... Geen zin meer om tegen die oude brol aan te kijken... *schaam*
Ware het niet dat ik juist die zaterdagavond een bod kreeg *shock* 2 zelfs *roloog*

Soit, om een lang verhaal kort te maken, zondagavond had ik mijn centen al, en was de oude keuken/eetkamertafel ook al foetsie (die kregen ze er gratis bij -incl. de 6 stoelen). De kasten zijn ze dan de week erachter komen opladen...

't Was misschien niet veel wat ik ervoor gekregen heb, maar bij kringloop had ik nog minder gehad - NIKS

Geen opmerkingen:

Marleen Box's Facebook profiel