zondag 29 juni 2008

swapperdeswap (2)

ik heb ook een swapje ontvangen :dans:

van de week had ik al een mailtje gekregen met de melding dat 'iemand' een pakje voor mij ging versturen :cheer:
toen was ik natuurlijk superongeduldig :oops:

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... het lange wachten werd beloond.....
vandaag de verlossende mailtje gekregen dat mijn pakje klaar stond om afgehaald te worden.....




tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....





mijn pakje komt van *tromgeroffel* --> Landie <--

inhoud:
een supermooi tasje van cars (ik weet al wie die gaat inpalmen :roloog:)
lekkere koekjes van samson :tongue:
een leuk emmertje met strandspulletjes (gaat van pas komen als we naar zee gaan)
een emmertje met stoepkrijt van jip en janneke
en supertoffe ijsblokjes die je steeds opnieuw kunt gebruiken



Merci Landie :kniel: het is een heeeeeeeele mooie swap :ja: :bloem:







nogmaals: dankuwel :bloem:
Marleen Box's Facebook profiel