maandag 20 oktober 2008

over dipjes enzo

vandaag dus een ENORME dip gehad (en hij is nog steeds bezig :-S)

Pfff, waarom wil mijn lichaam niet mee, waarom is deze zwangerschap zoveel zwaarder dan die andere 2 (of is dat maar een gedacht?), waarom dit, waarom dat...

vandaag is het me allemaal een beetje teveel :-(

als ik nu echt naar niemand moest kijken, dan bleef ik 2 weken of zo thuis... lekker uitrusten... beetje genieten van buikbaby... gewoon, wat op adem komen *zucht*

helaas pindakaas gaat dat natuurlijk weer niet *roloog* ten eerste zijn we onderbemand, ten tweede zijn er nog enkele weken vakantie op te nemen door enkelen, ten derde.... het gaat gewoon NIET :-(

Enig lichtpuntje: nog 3 weken werken en ik ben zo iemand die nog een weekje vakantie tegoed heeft *juich*

nog 3 weken *diepe zucht*

Geen opmerkingen:

Marleen Box's Facebook profiel