zaterdag 20 december 2008

proefdagje N

gisteren was het eindelijk zover, N mocht een paar uurtjes meedraaien in de gele klas...

donderdagavond N op tijd zijn bedje in, zodat hij zeker goed uitgeslapen was.
En vrijdagmorgen op tijd uit de veren... gewassen en kleertjes aan... nog snel een boterhammeke... en toen was hij klaar voor de strijd ;-)

Gewapend met zijn nieuwe Bumba-boekentas mét bijpassende Bumba-boterhammendoos, gevuld met een paar boterhammekes voor om 10u, stond hij te trappelen om te vertrekken.

In de school aangekomen, was hij niet meer te houden.
Na al die andere onnoembare keren dat hij mee terug naar huis moest als we S brachten, mocht hij nu ein-de-lijk blijven :-D
Mijn klein ventje :'-( klaar voor de school, en hoe!!!

Thuisgekomen wist ik met mezelf geen blijf... wat een stilte, een stilte die mij onbekend geweest is de afgelopen 4 jaar ;-) Maar toch kon ik er niet aan wennen... de tranen waren dan ook overvloedig aanwezig :'-(

10u15... eindelijk mocht ik mijn klein ventje terug gaan halen...
In de school aangekomen, zat hij flink aan de tafel... een stukje taart te eten... 't Was kerstfeestje en N mocht mee aanschuiven aan de feesttafel ;-) En het heeft hem gesmaakt, 2x LOL
Nadien nog een plasje gemaakt met de rest van de kleuters en toen mocht hij mee naar huis...

Ennn... hij wil nog terug *juijjj*

Geen opmerkingen:

Marleen Box's Facebook profiel