zondag 24 januari 2010

die eet en die eet niet


hmm, in welke categorie zit ik?
het hangt er een beetje vanaf hoe ge het schrijft hè, dieet -> ja, die eet niet -> ook ja :/

van gisteren sta ik dus op dieet, of neen, sedert gisteren heb ik mijn eetgewoonten aangepast, dat klinkt beter :) wel onder begeleiding van een diëtiste, want ik heb regelmatig eens een sjot tegen mijn gat van doen ;)
chocolade, koeken, chips en hartige snacks zijn dus van mijn menu geweerd, en fruit, groenten en gezonde tussendoortjes passeren nu de revue...

ik heb zelfs een abo (ttz, een 10-beurten kaart) op vrij zwemmen en op aquagymtoestanden en vandaag ben ik weliswaar 40' gaan wandelen, power walking, in de mate van het mogelijke, want ik had oudste zoon mee op de fiets :)

Geen opmerkingen:

Marleen Box's Facebook profiel